tiistai 2. lokakuuta 2012

Oma aika

Olen ihminen, joka viihtyy hyvin itsekseen. Nautin ja rakastan niitä hetkiä, kun saan viettää aikaa yksin kotona. Kun olen itsekseni, en tarvitse mitään ihmeellistä tekemistä. Tykkään esimerkiksi järjestellä ja siivoilla kotia, lueskella blogeja, leipoa, katsoa telkkaria/elokuvia, kuunnella musiikkia tai vaikka lähteä yksin kävelylle raittiiseen ulkoilmaan. Kyllä sitä aina jotain tekemistä keksii.

Jos kuitenkin olen ollut jo useamman päivän peräkkäin itsekseni (kun mies on esim. työmatkalla), niin alan toki kaivata toisten ihmisten seuraa. Seurankaipuuseeni riittää tavallisesti aika, jonka vietän töissä työkavereitteni kanssa, mutta kaipaan välillä myös aikaa toisten ystävieni ja muiden läheisteni seurassa. Eli en ole kuitenkaan täysin "erakkoluonne" :)

 Tänään iltapäivällä minulla oli taas sellaista "omaa aikaa". Miten minä sitten käytin tänään aikaani?

Söin ensin hiukan välipalaa...

...Ja sen jälkeen käperryin sohvannurkkaan lukemaan kirjaa.


Koska olin herännyt aamulla aikaisin, niin lukeminen alkoi väsyttää melko nopeasti. Seitsemän ensimmäistä lukua sain luettua, kunnes oli pakko lopettaa ja nousta sohvalta ylös. Millä keinolla päätin sitten piristää itseäni? Lähdin tietysti ryhmäliikuntatunneille. Varma keino, joka toimii minulle aina! 

-s-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti