maanantai 9. tammikuuta 2012

Kohta se alkaa

Nimittäin mun uusi harrastus, tankotanssi. Olen ilmoittautunut tankotanssin alkeiskurssille ja tänään se vihdoin alkaa. Puolitoista tuntia tapaturma-altista kiepuntaa ja pyörintää tangon ympärillä. Olen enemmän kuin innoissani asiasta!!! Seuraavat neljä maanantai-iltaa tulen siis viettämään aikaani enemmän metallisen tangon ympärillä kuin puolisoni kanssa.




Nyt pakkaamaan tavarat salikassiin ja kävellen kohti uuden harrastukseni saloja. Vaatetuksen suhteen olen vielä vähän epävarma, kengät voin jättää suosiolla kotiin, mutta että mistä mulle lyhykäisen lyhyet shortsit löytyisi. Mitä enemmän paljasta pintaa, sitä paremmin saa kitkaa itsensä ja tangon välille.
Jännityksellä odotan, kuinka paljon mustelmia ja palovammoja voi yhdellä kertaa kehoonsa saada.

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti