maanantai 30. tammikuuta 2012

Nuhainen nenä ja tietokoneremppaa.

Saapui se sitten viimein tännekin, se nuhainen nenä ja tukkoinen olo. Tälle talvelle jo kolmatta kertaa sairastelen, joten melkoisen heikko taitaa tämän tytön vastustuskyky olla. Normaalisti en muista sairastaneeni flunssaa näin usein, tosin työni vuoksi olen nykyisin altis bakteereille ja pöpöille entistä enemmän. Punaisesta (ja tukkoisesta) nenästä huolimatta olen töiden jälkeen intoa puhkuen tehnyt taas kotitöitä, moniko voi uskoa että toisaalta jollain tapaa nautin siitä kun saan pestä pyykkiä, tiskata astioita ja imuroida? Onkohan musta tulossa vanha?!

Mulla on muuten mun vuoden vanha läppäri tehnyt myöskin tenät ja olen sitä koko syksyn ajan joutunut lähettelemään huoltoon jos toiseen. Tälläkin hetkellä olen siis lainaläppärillä kirjoittelemassa, sen vuoksi kuvia minulla ei ole laitella. Lupaan petrata ja panostaa enemmän kun ikioman koneeni saan taas takaisin. Tietokoneet ovat kyllä siitä ihmeellisiä laitteita, että ne(kään) eivät nykypäivänä pitkään ehjänä kestä. Aina on jotakin pientä vikaa, joskus hieman suurempaakin.

Eilen muuten nautittiin ihanan aurinkoisesta pakkassäästä mieheni kanssa ja käytiin yhdellä laavulla paistelemassa makkaraa. Ei haitannut nuotion lämmössä rapsakka -18 asteen pakkanenkaan!

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti