maanantai 6. helmikuuta 2012

Kattilakaupoilla.

Olen päättänyt pikkuhiljaa ostaa pakollisia hankintoja uuteen kotiimme.


Uusi keittiömme tulee olemaan induktio-liedellä varustettu joten olen luvan kanssa saanut laittaa kattilavarastomme uusiksi. Induktioliesi oli yksi ehdoton hankinta uutta keittiötä suunnitellessa. Nykypäivänä myös ruuanlaitossa nopeus on valttia ja induktioliesi kiehauttaa esimerkiksi aamupuuron todella nopeasti.
Tutkiskelun jälkeen päädyin hankkimaan meille Hackmanin Match-sarjan kattilat. Kattilat ovat kooltaan 2,5l, 4l ja 6l. Ystävältäni olen kuullut paljon kehuja kyseisistä kattiloista ja itsekin olen päässyt kattiloita käytännössä testaamaan. Nyt siis sain nämä toimivat ja käytännölliset "apurit" myös omaan keittiööni.


Match- sarjassa löytyy toiminnallisia sekä käyttömukavuudeltaan hyviä, kestäviä kattiloita. Kaikkien osien kahvamateriaalina on käytetty silikonia, joka omalta osaltaan vaikutti päätöksen tekooni. Myös mittamerkinnät kattilan sisäpinnalla helpottavat omalta osaltaan keittiön askareissa.



Match-sarja on poistunut Hackmanin valikoimasta ja sitä on/oli saatavilla enää sen aikaa kun tavaraa on jäljellä. Itse olen todella tyytyväinen valintaani, kattilan kansikin on sen verran matala, että kattila mahtuu hyvin jääkapin hyllylle. Nämä uudet kattilani meinaan kuitenkin viedä vielä varastoon odottamaan induktioliettä.
Uuteen kotiin on ihana ottaa uutuudenkiiltävät, puhtaat kattilat käyttöön!

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti