torstai 23. helmikuuta 2012

Pinnatuoli, kevät ja ylimääräinen lomapäivä.

Mun viikonloppu alkoikin jo tänään ja ette arvaa kuinka ihana on viettää yksi ylimääräinen päivä vapaalla. Tänään olen nauttinut kotihommista (imurointia, pyykinpesua, tiskausta) ja tällä hetkellä aivan rikkipoikkikatki löhöän sohvalla syöden suklaata. Taas on se aika kuukaudesta  kun mun vatsa on pohjaton ja tavallisen, terveellisen ruuan lisäksi se tarvitsee herkkuja, vähintään suklaata!



Tänään posti toi taas myös Kodin Kuvalehden ja näin ekakertalaisena tilaajana täytyy todeta että empä ole edes aiemmin tajunnut kuinka kiva ja mieleinen tuo lehti onkaan. Tämän kertaisessa numerossa oli paljon mielenkiintoisia juttuja jotka odottavat sopivaa hetkeä tulla luetuiksi.


Mua nauratti tuo "sotkuinen koti; tunne-elämäkö solmussa?". Ilmeisesti ei tunne-elämässä solmuja ole, koska musta on viime vuosina tullut aivan fanaattinen siivousintoilija ja tykkään kotihommista yli kaiken. Asuntovelkaisena omakotitalonrakentajana myös ruokalaskujen puolittaminen kiinnostaa.
Arvatkaapa miksi nuo pinnatuolit ovat pääseet myös mun suosikkilistalle? Lehdessä oli ohjeet ja erilaisia ideoita kuinka tuunata vanhasta pinnatuolista taas uusi käyttökelpoinen. Mun haaveissa olisi löytää pinnatuoli kirpparilta tai jostain muualta edullisesti ja entisöidä siitä musta, upea tuoli uuteen tulevaan kotiimme.


kuva

Ilmari Tapiovaaran Mademoiselle-tuoli olisi mun ykköshaave. Ideoita/vinkkejä tuolin metsästykseen?

Me lähdetään viikonloppulomalle huomenna aamusta ja kävinkin tänään kaivamassa mun sukset talviteloilta. Ilmat ovat olleet nyt aamuisin niin ihanan keväiset, että ulkoilu on alkanut entistä enemmän taas houkuttella.
Tänä aamuna töihin kävellessä havahduin kevään tuoksuun, siihen että linnut visersivät ja räystäistä tippui vettä. Moniko teistä on huomannut saman?

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti