maanantai 27. helmikuuta 2012

Nyt ja tässä.

Täällä ollaan taas, viikonloppureissu on ohi ja tämän viikon eka työpäiväkin jo pulkassa.
Viikonloppuna sain itselleni Suvi Teräsniskan uusimman levyn, jota kuunneltiinkin automatkat, mieheni mielestä jo liiankin moneen kertaan. Yksi kappale iski muhun aivan erityisesti, moniko teistä on kuullut kappaleen "Nyt ja tässä" ?



"Entä jos tärkeimmät asiat tapahtuu tällä hetkellä? Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä? Entä jos kaikki se mitä etsit on sun edessä? Entä jos onnesi on nyt ja tässä valmiina?"

Pitkästä aikaa todella kaunis kappale jonka sanat koskettavat kovasti. Itse ainakaan en aina muista olla täysin onnellinen siitä mitä minulla jo on, aina pitäisi olla enemmän kuin nyt. Muistaisimpa aina sen, että olen terve, mulla on ihania ystäviä, ihana perhe ja mies, kohta ihana oma koti, työpaikka, rakkaita kummilapsia ja vaikka ja mitä. Tää biisi saa mut myös ajattelemaan sitä mun ystävää jonka kerroin muuttaneen toiselle paikkakunnalle. Nyt vasta olen huomannut kuinka tärkeä tuo ystävä on mulle, kun en voikaan joka päivä käydä kahvilla. En pääse leikkimään tai pyöräilemään hänen lasten kanssa, en voi viedä lapsille iltapalaksi tuoreita sämpylöitä. Soitella voin, mutta se ei ole ollenkaan sama asia.

Miksi me ihmiset ollaan niin tyytymättömiä siihen mitä meillä on olemassa?

Olipas syvällinen postaus, joskus vain löytyy näitä biisejä jotka laittavat ajattelemaan asioita uudestaan.

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti