tiistai 8. toukokuuta 2012

Haaste

Tässä tulisi perään mun vastaukset. En katsonut -s-:n vastauksia ennen kuin omani kirjoitin, mutta nyt jälkikäteen huomaan, että ainakin osa asioista meillä on osunut yksiin. Nauttikaapa näistä vastauksista :)

1. Mistä sellaisesta tykkäät nykyään mitä ennen inhosti (ruoka, tapa, harrastus tms.)?

Pienenä tyttönä inhosin liikuntaa (toisin kuin -s-:lle, joka oli/on edelleen pikkuruinen, mulle maistui ruoka hyvin kun vauhtiin pääsin), mutta nykyisin en voisi elää ilman sitä. Liikunnan ilon olen löytänyt kunnolla vasta kun täytin 24 ja nyt oonkin sitten jo kovin koukussa siihen. Ikää siis on jo kuitenkin kertynyt 27v.

2. Millainen on ensimmäinen mieleen tuleva lapsuusmuistosi (ei tarvitse olla varhaisin)?

Mun eka hauska lapsuusmuisto on varmaan meidän ekasta omakotitalokodista. Mun silloisen parhaan kaverini kanssa me aina leikittiin kotia. Molemmilla oli omat vauvat ja niille toki tietenkin vaunut. Käveltiin vaunuinemme ympäri asuinaluetta nukuttamassa ja lenkkeilyttämässä meidän vauvoja.

3. Osaatko seistä käsilläsi?

Tottakai osaan, en vain viitsi kokeilla ;)

4. Minne matkustit viimeksi ja kenen kanssa?


Tulin juuri toissapäivänä Pietarista, kävin siellä ihanien työkavereiden kanssa <3

5. Millainen oli ensimmäinen työpaikkasi?


Mun eka työpaikka on tainnut olla aikanaan kaupungin "tonnityöläisenä". En enää edes muista mitä sillon tein, siitä kun on jo kovasti aikaa.

6. Mitä teet huomenna kello 17?
Huomenna klo 17 olen tullut töistä kotiin ja lähdössä kohti zumba-tuntia.



7. Ottaisitko 10 000 euroa nyt vai 20 000 euroa neljän vuoden päästä? Miksi?
Ottaisin 20 000e neljän vuoden päästä. Tällä hetkellä en tarvitse rahaa niin kovasti, että ottaisin nyt tuon pienemmän summan rahaa. Nyt rakennetaan tosiaan omakotitaloa ja neljän vuoden päästä olisi kiva tehdä lainaan ylimääräinen 20 000e lyhennys :)

8. Mitä uutta haluaisit kokeilla?


Hmm, tää onkin mulle ehkä vaikein kysymys. Ehkä uusi juttu mitä haluaisin kokeilla, voisi olla äitiys. Tosin se ei tule jäämään kokeiluksi tietenkään kun sen aika on :)

9. Pelaatko lauta- tai korttipelejä?


Mun kavereista osa on tosi korttipelureita, itse aina välillä niiden seurassa siis pelailen korttia. Lautapeleistä tykkään myös, seurapelit kuten Alias, Scrabble jne uppoaa muhun.

10. Kuvaa itseäisi neljällä (mielellään positiivisella, mutta en pakota :D) adjektiivilla.

iloinen, reipas, ystävällinen, urheilullinen

11. Miten rentoudut?
Rentoudun monella eri tapaa. Välillä rentoudun jumpassa, välillä sohvalla. Tänään rentouduin hierojalla, viikonloppuna Pietarissa. Rentoutumiseen en tarvitse muuta kuin oikean fiiliksen.

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti