maanantai 14. toukokuuta 2012

Liikunnaton viikko 19

Viime viikko oli minulla melko kiireinen. Jopa niin kiireinen, etten saanut järjestettyä kunnolla aikaa liikunnalle. Liikunta oli se, mitä minun oli helpoin vähentää ja saada sen seurauksena lisää aikaa muuhun puuhailuun. Kaikki pakolliset hommat sain onneksi ajoissa hoidettua, ja se on pääasia. Iltaisin minulla saattoi välillä olla aikaa, mutta silloin olin usein jo niin väsynyt päivän aherruksista, etten vain yksinkertaisesti jaksanut lähteä liikkeelle.

Tältä näytti minun viime viikkoni:

maanantai: alkulämpö (15) + spinning (30) + tehotreeni (30) + kevyt kuntosali (30)
tiistai: lepo
keskiviikko: rauhallinen kävelylenkki (1h 45)
torstai:lepo
perjantai: lepo
lauantai: lepo
sunnuntai: lepo

Yhteensä: 3h 35min / 2 liikuntakertaa / 1312 kcal 



Jospa sitä taas tällä viikolla saisi hiukan auringosta vauhtia ja energiaa tuohon treenaamiseen.

-s-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti