perjantai 18. toukokuuta 2012

Viikonlopun ruokaostokset

Olen saanut tänään viettää taas vapaapäivää. Ja näyttää siltä, ett aika moni muukin on joko vapaalla tai ottanut tähän lomapäivän, sen verran oli porukkaa kaupoilla. Ei ollenkaan olisi ollut huono ratkaisu tuo lomapäiväkään, kun ottamalla yhden päivän lomaa olisi voinut saada korvaukseksi neljä päivää vapaata. Minä en siis kuitenkaan vietä nyt tuollaisia pitkiä vapaita, vaan olin eilen töissä ja niin olen viikonloppunakin.

Ajattelin päivällä mukamas fiksuna lähteä ruokakauppaan tekemään viikonlopun ruokaostoksia, ettei tarvitsisi sitten iltapäivällä neljän- viiden aikaan mennä sinne ruuhkiin, mutta mitä vielä. En ollut ainoa joka oli suunnannut kaupoille jo aamupäivällä. No onneksi minulla ei ollut mihinkään kiire, niin kaupassa käynti sujui ongelmitta. Kävin ensin Citymarketissa "Hinta ralleilla" ja sen jälkeen pyörähdin vielä Prismassa. Eli lopputuloksena oli se, että palasin kotiin kahta isoa (ja painavaa) ruokakassia kantaen. (En tosin joutunut kantamaan kauppakasseja muuta kuin kaupasta autoon ja autolta kotiin, mutta painoi ne silti.) 

 Eiköhän näillä eväillä selvitä viikonlopun yli.
Joku tarkkasilmäinen saattoi huomata, että joukossa oli myös joitain herkkuja.
Nuo easy bodyn protein- juomat ostin kokeilumielessä, kun olivat hyvässä tarjouksessa. Tänään pääsin kuntosalilla käynnin jälkeen heti maistamaan yhtä. Vaniljanmakuinen muistutti ainakin hiukan Gainomaxin saman makuista versiota, mutta koostumus ei ollut ihan yhtä paksua/ kermaista. Nyt on odotettava seuraavaan treenikertaan, että pääsen maistamaan jotain toista uutta makua :)

-s- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti