keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Kamerani plussat ja miinukset.

Minulta toivottiin lisätietoa/ mielipidettä tästä uudesta Sonyn Cyber-shot DSC-WX7 kamerastani nyt, kun minulla on kertynyt jo muutaman kuukauden ajalta käyttökokemusta. Voin sanoa olevani edelleen tyytyväinen ostokseeni, mutta muutaman kehityskelpoisen asian olen kamerasta kuitenkin huomannut. Videokuvausta en ole vielä kokeillut, joten siltä osalta en pysty antamaan vielä mielipidettäni.


Listaan tähän nyt muutamat plussat ja miinukset, joita olen huomannut kamerasta käytössäni.

+ Kameralla saa otettua kirkkaita kuvia.
+ Kuvat on helppo ja nopea siirtää USB- kaapelin avulla tietokoneelle.
+ Akun voi ladata myös kytkemällä kameran kiinni tietokoneeseen USB- kaapelilla.
+ Pyyhkäisypanoraamaa on helppo käyttää ja se on nopea asettaa päälle.
+ Otettuja kuvia voi selata kameralla kansioittain. Kansiot muodostuvat automaattisesti kuvauspäivämäärän mukaan.

- Akkua ei voi ladata irrallaan kamerasta, vaan se pitää ladata aina kameran sisässä. Eli jos haluan ladata akun,  niin minulla ei ole kameraa kuvauskäytössä sinä aikana.
- Kuvaillessani hipaisen välillä vahingossa säädinpyörää, jolloin kameran asetusvalikko ilmestyy näytölle eikä kuvaa voi ottaa. ( Voi olla, että olen vain liian "tumpelo" kuvaillessani )
- Itselaukaisimella ei voi ottaa kuin yhden kuvan kerrallaan. Itselaukaisin pitää asettaa joka kerta uudelleen päälle jos haluaa ottaa sillä uuden kuvan.


Toivottavasti näistä saa jo jonkinlaisen käsityksen kamerasta.

-s-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti