tiistai 1. toukokuuta 2012

Aurinkoa ja Wappua!

Oikein ihanaa wappua kaikille teille ja pahoittelut että viimeaikoina blogia on pääosin kirjoitellut siskoni -s-.
Mun vappuaatto kului rauhallisissa merkeissä. Töiden jälkeen tein mulle ja miehelleni vappuillallisen monine herkkuineen, illalla kävin kuuntelemassa paikallisten lahjakkuuksien keikkaa eräällä terassilla ja sen jälkeen tulin kotiin nukkumaan.



Tänään on ollut aivan ihana aamu, ilman minkäänlaista krapulaa (kiitos siitä tietenkin itselleni,heh). Auringonpaisteessa olen polkenut jo salille, jotta pääsin käymään solariumissa. Kotona olen tehnyt 45minuutin treenin ja illalla ajattelin vielä suunnata kahvakuulatunnille. Tiedoksi teille ketkä nyt kauhistelette, solariumissa en käy kovin usein, puolen vuoden aikana olen tainnut käydä 5 kertaa. Nämä viisi kertaa ovat olleet 27-vuotisen elämäni ensimmäiset. Käyn solariumissa lähinnä huonon ihoni takia, ruskettunut iho näyttää paremmalta ja tasaisemman väriseltä. Solarium myös parantaa ihoni kuntoa talviaikaan. Kesällä voin taas onneksi nauttia auringosta ja rusketuksesta ilman solariumia!

Nauttikaa vappupäivän vapaasta ja auringonpaisteesta!!
-H-

2 kommenttia:

  1. Tosi kivalta vaikuttaa tää blogi! Mun blogissa on tunnustus teidän blogillenne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kiva kuulla, että olet tykännyt jutuistamme. Täytyypä käydä kurkkaamassa sun blogia.
      Ja tietysti vielä ISO kiitos tunnustuksesta! -s-

      Poista