torstai 1. maaliskuuta 2012

Maaliskuun eka.

Maaliskuu on virallinen kevään alku mulle ja tänäänkin päivän aikana oli ihan hirmuisesti lumet sulaneet ja ilma oli muutenkin aivan älyttömän keväinen. Viikonloppuna on pakko saada keväisiä juttuja ja värejä kotiinkin. Mutta sitten itse asiaan, mulla odottaa kylppärissä muutama tuote testausta. Tykkään kokeilla tiettyjä juttuja, kun taas toiset pesuaineet, hiusjutut jne taas on sellaisia et olen todennut ne hyväksi ja pysyn samoissa tuotteissa.

kuva
Nyt uutena juttuna mulla on kokeiluun tulossa tuo paljon puhuttu Herbinan tyvikohottaja. Huomasin just tällä viikolla että oli tämä tuote mennyt esimerkiksi mun suosikin Tigin ohi iltalehden vertailussa ja oli testiraadin suosikki kaikin puolin. Pitää hiukset kohollaan myös pipon alla ( tosin toiveissa mulla on että pipot ja kaulaliinat saisi kohta heittää kesäteloille).

H&M on mulle myös uusi tuttavuus näiden ihonhoitotuotteiden osalta. Tää purkki oli niin houkutteleva ja värit kolahti joten en voinut jättää kaupan hyllyyn.

huomatkaa mun todella huolitellun näköinen peukun kynsi tiskauksen jälkeen :)
 
kevät on tullut jo pusseihinkin, ihanan pirteä!


Onko kukaan muu kokeillut kyseisiä tuotteita? Jos on, niin ovatko päässeet tykkäys-vaiko inhokkilistalle?

Lopuksi vielä jotain mikä ei kyllä liity aiheeseen ollenkaan, mutta saa hymyn kasvoille...



-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti