torstai 8. maaliskuuta 2012

Silmälle mieleiset kankaat.

Malttamattomana odottelen, että lumet jo sulaisi ja meidän talo pääsisi aluilleen. Hieman liian innokkaana asiasta, olen jo hyvinkin pitkälti suunnitellut minkälaisia tekstiilejä, mattoja, verhoja ja tyynyjä kotiimme haluan. Myös tulevien lastemme (joita toivon mukaan joskus saamme) huoneisiin minulla on jo melko selkeät visiot ainakin juuri tekstiilien osalta. Alla mun silmää miellyttäviä, tarpeeksi yksinkertaisia kankaita. Kaikista en voisi kuvitella tekeväni verhoja, mutta tyynyissä, pussilakanoissa tai keittiöpyyhkeissä kuviot olisivat enemmän kuin mieluisia.








Kaikki kuvat täältä.
 Arvaattekin varmaan, mitkä kankaista voisin haluta lastenhuoneeseen?! Paljon paljon muitakin ihania kankaita löytyy Marimekolta, mutta myös ihan kangaskaupoissa valikoima on aivan valtava. Siksi mun täytyykin jo näin aikaisessa vaiheessa alkaa pohtimaan, jotta saan valintani tehtyä ennen kuin talo on valmis loppuvuodesta :)

Löytyisikö mulle avuksi kivoja ideoita siitä, missä pienissä tai suurissa kotinne yksityiskohdissa olette käyttäneet esimerkiksi Marimekon kankaita??

-Hullun innokas sisustaja H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti