keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Haaveissa laukkukokoelma


Suunnitelmissani minulla on hankkia itselleni vähitellen muutamia erilaisia laadukkaita laukkuja. Haluaisin omistaa pienen laukkukokoelman, josta löytyisi sopiva laukku jokaiseen käyttötarkoitukseen ja asukokonaisuuteen. Olen aloittanut laukkukokoelmani keräämisen halvemmasta päästä. Ensimmäiset ”merkkilaukkuni” olivat Longchampin perinteisiä shoppereita. Jostainhan sitä oli aloitettava :)
Tässä osa tämänhetkisistä Longchampeistani.

Ruskean nahkalaukun ja beigen shopperin olen ostanut käytettynä. Valkoinen pitkällä olkahihnalla varustettu laukku on ostettu Pariisista. Loput kolme laukkua on Stockmannilta.

-s-

2 kommenttia:

  1. Mulla on laukkuja ja kasseja ihan jäätävästi. Joka naulakossa ja lipastossa ja kaapin perällä. Mutta silti haaveilen siitä täydellisestä laukkukokoelmasta, jossa laatu korvaisi määrän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla meillä naisilla niin kutsuttu "tyyppivika" tää laukkujen hamstraaminen :) Itsekin oon viime aikoina pyrkinyt siihen että kaapeista häviäisi ne käyttämättömät laukut, kengistä puhumattakaan...ne ovatkin sitten taas jo aihe erikseen!
      -H-

      Poista