keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Reittisuunnittelua lenkkeilijöille

Tässäpä tulisi lupaamaani vinkkiä teille. Jatketaan tätä juoksuteemaa vielä ainakin tämän postauksen verran, toivottavasti joku muukin on innostunut kevään tullen juoksemisesta kuin minä.

KuntoPlussan sivuilta löytyy tosi paljon hyviä treeniohjelmia ja vinkkejä siihen kuinka pitäisi treenata. Itse ajattelin kokeilla sivuilta löytyviä 9 viikon reisi-ja pakaraohjelmia seuraavaksi.
Mennään kuitenkin siihen mun mielestä kivaan juttuun josta ajattelin teillekin vinkata, eli reittisuunnitteluohjelmaan.

Kuva lainattu, www.kuntoplus.fi

Reittisuunnitteluohjelman avulla voit piirtää oman juoksulenkkisi reitin jolloin ohjelma laskee lenkin pituuden,  kulutetut kalorit, ajan jne. Kannattaa käydä kokeilemassa, itse ainakin tykkään suunnitella juoksureittejäni tällä ohjelmalla niin tiedän kuinka pitkiä lenkkejä juoksen (mulla kun ei oo hienoa iPhonea joka tän tekisi mun puolesta). Tämä ohjelma löytyy siis täältä.

Mitä mieltä olette, luuletteko että tälläinen reittisuunnitteluohjelma on muillekin kuin mulle tarpeen?

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti